Monday, March 7, 2011

:::SuNgaI PaNcHiNg WaTeRFaLL:::

semalam aku and the geng pergi Sungai Panching....huhu~ syok glewr....dapat release tension lepas exam 1 berakhir....2 moto 4 orang...memang bagus glew r...but lagi ramai yang pergi...lagi syok...tambah2 lagi lau monitor kelas aku g ngan member baik dia,....mesti syok glew....nak tambah lagi nie...midy kaka,amirul faez sulaiman,miey mioow...memang meriah glew.....glew...glew...r...dengan mulut kecoh diorang tuh....haha~ jom kita tengok pe yang berlaku disana...pe kitaorang buat...jom...




pic nie masa kitaorang sampai kat air terjun nie...alang2 aku dah kuarkan handphone...pe lagi....posing abis rrrr....


ha......nie dia air terjunnya....lawa tak aku ambil pic nie???hehe~


yang nie pulak time aku nak pasang khemah...tapi tak menjadi coz batang nak dirikan khemah tuh dah patah....rugi betul tak cheak awal-awal...tedihnya.... =( aku jerw sedih...tapi diorang tak sedih pon...tengok r...ciap posing ag....


haha~ tengok member aku kesejukan....tu r rendam lagi lama-lama...samapi kecut seluruh badan....


tengok r minah nie....dah kesujukan tetap nak rendam lagi....tebal betul kulit diaorang nie....


asyik diaorang jerw posing...aku nak juga...tengok r syeda tuh...pe la dye buat...hishh,hishh,hishh...


time nie syeda tengah merajuk dengan aku coz aku ejek dia "ko nak tahu tak rupa ko macam cerita alice wondeland...yang kakak kepada yang putih tuh...yang si merah tuh...yang kepala besar tuh"tulah aku ejek dia...aku gelak sampai nak pecah perut aku nie....


lawa tak air terjun nie???huhu~ nie port kitaorang mandi...disebalik air terjun tuh...jeng,jeng,jeng....


pic nie aku ambil secara menegak pulak bagi nampak yang kat atas tuh....masa kitaorang ada kat sana riuh sesungai kat batu atas tuh ada ular sawa....tapi sekejap jerw diaorang berhenti then diaorang mandi balik setelah 5 minit reda tengok ada orang syok mandi diaorang pon nak join juga la...cakap pasal ular kan...ada sepasang bawa ular g mandi kat cini....arr..teruk betol la...


cantik tak dia nie???macam puteri kayangan kan???dengan rambutnya dok pulak kat tepi batu...memang sebijik betul.....

inilah alkisahnya...masa balik tuh tak sempat nak ambil pic...nak cepat...3 jam berada dalam air...memang syok..memang best...huhu~ sapa-sapa yang rasa nak pergi datanglah di SUNGAI PANCHING WATERFALL,PANCHING,KUANTAN,PAHANG....byet2....salam...

No comments:

Post a Comment