Friday, March 25, 2011

::: KeNaPa LeLaKi SeLaLu MaiNkaN PeRaSaaN PeRemPuaN :::

kenapa nasib aku begini rasa???selalu disakiti oleh lelaki yang tidak ada perasaan langsung yang selalu meninggalkan aku tiada tanpa sebab yang munasabah...apa salah aku???aku selalu dipermainkan begini rupa???hina sangatkah aku???dapat lelaki yang lebih rendah kedudukan selalu bandingkan darjat...dapat lelaki lebih tinggi kedudukannya mengatakan aku ini pisau cukur...adakah patut aku dilayan begini???mengapa lelaki sekarang ini sukar memahami perasaan hati seorang wanita???pengenalan aku bersama lelaki anak kepada dato'...sukar aku lupakan yang selalu layan aku dengan baik dan manja orangnya...pada mulanya aku tidak tahu dia anak dato' tapi aku tak kisah semua tuh...aku bukan jenis perempuan gila harta...pada satu tahap kitaorang selisih faham...dia menyatakan aku ini seorang perempuan yang gilakan akan harta keluarganya...dia ingat aku hairan sangat dengan harta dia tuh...tapi apa-apa pun aku tidak mahu kehilangan dia begitu sahaja kerana dia membuatkan taman hatiku mekar selalu...aku tidak mahukan hartanya tetapi aku mahukan dia berada disisi aku...aku mahukan cinta dan kasih sayang daripadanya yang pernah dia bagi dulu...kepada si dia yang aku cintai...aku memohon kepadamu agar tidak pergi jauh dari kehidupan aku dan sentiasa dekat selalu bersama dengan hatiku...agar kau tahu betapa aku mencintaimu...kau membuatkan aku jatuh cinta padamu,kau membuatkan taman hatiku mekar selalu...jadi janganlah dikau pergi dari kehidupanku...aku mengharap engkau mengerti akan luahan hatiku ini.....
sekian....(am)

No comments:

Post a Comment