Tuesday, March 8, 2011

:::BerSyuKur:::

aku sepatutnya bersyukur....even aku kehilangan A.Q. tetapi A.H. datang dan selalu menemani aku tak kira apa jua keadaan aku...tak kira susah mahupun senang....A.H. thanks a lot...i love you so much...miss u dear...aku patut sedar and bersyukur akan kehadirannya dalam hidup aku setelah aku kehilangan A.Q...begitu juga dengan A.Q....dia pun ada yang menemani dia....aku berharap agar A.Q sentiasa bergembira dan mempunyai teman yang sangat memahaminya....dan aku pula...aku bermohon pada yang maha Esa...agar kuatkan keimanan ku agar aku berjaya menempuhi segal rintangan agar A.H. tidak akan pergi lagi dari hidupku bagaimana aku kehilangan A.Q. dulu...biarlah A.Q. dalam kenanganku sahaja....dan A.H. dalam realiti hidupku sekarang.....thanks A.H. awak memahami saya selama ini...selama 3 tahun kita berkawan....~THanKs~

No comments:

Post a Comment