Sunday, March 6, 2011

DiNeR aT TanJunG LumPur

huhu~ malam semalam aku and family aku happy glew...my dad dapat bonus so g r makan sedap dekat luar....nak tengok pic adik aku ketika menunggu makanan sampai????jom kita tengok....


nie pic adik aku yang bongsu...mase nie dia tengah bengang makanan lambat sampai and bengang dengan aku coz aku ejek dye ceplos....haha~ =D


nie my dad and adik aku....yang aku cerita kat atas tuh....masa nie my dad pujuk adik aku...tuh yang dye happy sikit tuh...sama tak muka my dad and adik aku???sama kan???

nak tengok kitaorang order apa????jom kita tengok......


yang ini aku yang order....fresh orange gelas besar....em...


yang ini cendawan goreng...sedap juga....


yang ini favourite satu family.....tomyam....yummy!!!!

ada lagi dua...iaitu sotong goreng tepung and ikan kerapu masak petani....tak sempat arrr nak ambil pic coz masa tuh aku tengah lapar sangat...tak ingat nak ambil pic....makanan dah sampai ingat nak makan jerw...hehehe~ =D

nak tengok tak pic kitaorang lepas makan....apa berlaku....nak tahu tak????jom kita tengok kat bawah nie.....


nie pic lepas kitaorang dah abis makan...tengok arrr penuh atas meja dengan pinggan kotor kitaorang pas makan


ambil nak...tisu belambak....penuh beb....haha~ kitaorang memang suka punah tisu....hehe~

nie jelah aku nak ceritakan.....ada sambungan cerita aku hari ini....aku g panching....

No comments:

Post a Comment