Monday, March 28, 2011

:::DiRiKu KeSePiaN:::

andainya aku tidak dapat memiliki hatimu sepenuhnya...mengapa aku masih terus mengharapkan yang engkau akan mendampingi ku?mengapa aku mempertahankan  hubungan ini jika engkau juga tidak mempertahankan hubungan ini?jika ianya membuatkan hatiku terluka dan diriku kesepian?sehingga sekarang engkau tidak menanyakan khabar tentang aku sedangkan engkau tahu yang aku tengah sakit akibat kemalangan yang menimpa aku pada hari Sabtu,26.03.2011,jam 5.30 petang....adakah ini adil buatku???sedangkan engkau hanya sakit gigi sudah membuatkan aku risau tentang keadaan engkau....

maafkan aku,aku tidak sempurna buatmu....tetapi aku merasai kesakitan itu....aku tetap seorang manusia yang mempunyai hati dan perasaan yang merasai kesakitan itu...aku sedar diri dan aku tahu bagaimana rupaku...aku tahu aku tidak secantik kekasih-kekasihmu yang tinggi lampai,kurus dan putih gebu...aku hanya manusia biasa sahaja dan cintaku bukannya sekadar di telefon bimbitmu sahaja....cintaku buat seseorang yang memerlukan cintaku...betul-betul memerlukan cintaku...

andai dirimu tidak cintakan padaku dan tidak menanyangiku mengapa harus engkau minta agar hati ini menyangimu dan mencintaimu????cintaku,perasaanku dan hatiku bukan untuk dipersendakan dan dipermainkan...lepaskanlah aku andainya engkau erasai seperti apa yang aku katakan sebentar tadi...
andai itu caramu,aku akan membuat caraku yang kemungkinan tidak dapat melayanmu seperti aku melayanimu sekarang....janganlah engkau menyalahi aku andai aku tidak melayani engkau sebagaimana engkau mahu dan engkau mengenali aku seperti sekarang...dan janganlah engkau menyalahi aku andai engkau merasakan yang engkau tidak mendapat sepenuhnya cintaku,kasih sayangku padamu dan hatiku yang sebenarnya menyangimu....

sekian......                                                                                  
daripada
kekasih yang kesepian tanpa dirimu yang selalu sibuk
dan memendan rindu dan belaian manjamu....(am)

No comments:

Post a Comment