Thursday, March 3, 2011

EXAM!EXAM!EXAM! - 2 (Feb-Mac) last paper

huhu~ arinie last paper...bagi kitaorang 1 paper but bagi budak-budak ICT ada 2 paper iaitu additional mathematics and ICT...haha~ semalam kitaorang memerah otak but arinie diowang pulak...haha~ =D...masa diaorang jawab ICT kitaorang relax jerw....study Add Math..nak tengok pic diaorang???



nie budak-budak ICT...diaorang semua(yang ambil ICT) kne duduk depan...


nie pon budak-budak ICT juga...tengah memerah otak untuk memikirkan jawapannya...
haha~ =D


nie budak-budak akaun...semangat study Add Math...masa ini nak bincang tak ley...cikgu marah coz menganggu budak-budak ICT menjawab...so kitaorang pon study macam menjawab exam...haha~


ini Atikah...entah la kenapa dengan dia...maybe blurr kot tak tahu nak wat Add Math...bukan dia jerw...aku pon blurr gak ble tak dapat nak jawab...nie mase study...entah macam manala nak jawab Add Math kang....


ha...nie 1 lagi mahkluk Allah S.W.T. yang blurr study Add Math...orang lain study Add Math tapi dia hias kasut scol dye nie..haha~ lawa x?smart gak dy buat macam kasut converse..hehe~ =) time nie masa lepas rehat...relax r nak buat perw pon...mase menunggu cikgu datang bagi paper jerw...


yang ini budak-budak dah pandai...orang lain study diorang beborak lak...


yang sebelah kiri nie Ina dan sebelah nie Idayu...diaorang nie sempat lagi berposing sebelum jawab Add Math...



haha~ nie member aku dok sebelah aku...semangat dia study Add Math tengok r...dy siap bawa buku teks Add Math lagi tuh....

ini sahajalah cerita aku hari ini...aku tak sempat nak ambil pic masa menjawab Add Math...coz aku bz memikirkan untuk menjawab soalan Add Math...haha~ blurr aku nak menjawabnya...ase nak pecah kepala jugala...haha~....oklah....
Sekian untuk hari ini....

No comments:

Post a Comment