Friday, March 4, 2011

Kini Masih Disakiti

sehingga kini aku masih disakiti oleh mahkluk Allah S.W.T. aku pun tidak tahu kenapa aku diperlakukan sebegini rupa...aku sayang akan dia dan setia dengannya tetapi aku tetap disakitkan oleh si dia...adakah ini balasan aku terhadap orang yang pernah aku lukai sebelum ini...walauapa pun aku sudah sedar dan aku telah insaf akan perbuatan aku kepadanya...aku pun telah meminta maaf kepadanya tetapi sehingga kini aku tidak tahu sama ada dia sudah memaafkan aku ataupun tidak...lelaki sukar untuk memahami dan difahami tetapi senang dipujuk rayu tetapi bila hatinya telah dilukai hatinya akan bertukar dari selembut sutera bertukar menjadi sekeras batu yang sebesar yang sukar untuk kita pecahkan...aku memohon kepada-Nya supaya aku tidak diperlakukan sebegini lagi...dan aku tidak pernah untuk menyakiti orang yang aku sayangi dan menyanggi aku... ~SEKIAN~

No comments:

Post a Comment