Wednesday, May 11, 2011

::: tak akanku lupa sampai bila-bila :::

hari ini apa yang aku harapkan semua tak berlaku...semuanya angan-angan kosong belaka,aku tidak mengharapkan hadiah yang besar dari mama,tapi cuma mengharapkan mama menghargai angah yang hidup dengan mama walaupun angah telah banyak melukan hati mama...angah cuma impikan mama wish kat angah peluk,cium and berikan semangat untuk angah menghadapi peperiksaan yang angah tengah hadapi mulai hari ini...selama 3 minggu angah akan menghadapi exam...tapi semua itu tak berlaku,malah angah balik semua orang dalam rumah buat tidak tahu seperti hari ini hari yang tidak ada makna apa-apa,hari yang tidak penting...tahun lepas pun sama juga..sakit hati,pedih,kecewa and terluka bila apa yang kita mengharapkan tidak tercapai...mama maafkan angah kalau angah melukai hati mama selama mama membesarkan angah...maafkan angah,ma...
aku inginkan orang-orang yang aku amat sayang akan wish pada aku tapi....itu hanyalah mimpi sahaja...just kawan-kawan scol aku yang wish kat aku and itulah wish yang pertama....sungguh terkilan and epy ada juga ingat bufday aku...aku bersyukur....thanx u all...remember my bufday...=)thank you...i never forget that...masuk jerw kelas cakap "owang tu dah tua dah!" "epy bufday"...terharu sangat2...terutamanya adila...thanx bagi kuih batik...=)

thanks you all....aku akan ingat sampai bila-bila,ok?

aku harap biarlah ini berlaku...sudah takdir aku,agaknya...ya allah ya tuhan ku...tabahkanlah hati ku dan imanku...semoga aku dapat melalui ujian-ujianmu ini ya allah....amin....

No comments:

Post a Comment