Sunday, May 29, 2011

::: YeppY :::

salam....
abis sudah exam mid-year 2011 pada hari jumaat,last paper (PA 1)...and ,mulai hari ini bermulalah cuti setengah tahun selama dua minggu...bestnya dapatlah rest n release tension sikit but sikit jerw tak ley banyak-banyak nanti lupa pulak ilmu yang disimpan tuh,hehe~...cuti,cuti gak but study tetap kene study nanti taklah lupa apa yang kita dah study tuh,yelah tahunkan SPM so kenalah fokus...coz SPM inilah yang menentukan kita di masa hadapan,kita mesti berusaha,chayok....^_^,.
ada berita baik yang ingin dikongsikan...saya dapat baby(sepupu)...bestnya nanti nak g Klang tengok baby...nanti dapat pegang baby,main dengan baby,dokong baby...bestnya...and tak lama lagi,saya dapat adik baru...but saya harap sangat dapat adik kembar,mesti bestkan?tak sabar rasanya,saat gembira ni...
saya harap agar keputusan yang keluar nanti keputusan yang baik...and saya harap saya akan menemui kebahagiaan yang saya inginkan selama ini...amin...sekian...
WISH GOOD LUCK FOR ME TO DO THE BEST FOR SPM IS COMING IN NOV 2011...

No comments:

Post a Comment