Wednesday, April 27, 2011

::: SuNyi TaNpaMu :::

11:08    25.04.2011
entah mengapa aku merasakan hari ini sungguh sunyi yang teramat sangat,sedih dan kecewa.Aku pun tidak tahu mengapa aku merasakn begitu,mungkin ini kerana apa yang telah berlaku malam tadi.Akal fikiranku dapat menerimanya tetapi tidak hati dan perasaanku.Dan sekarang aku takut akan kehilanganmu yang mungkin akan pergi tinggalkan aku disini.Malam tadi aku mimpi buruk dan apabila aku terjaga aku menangis ketakutan,takut akan kehilanganmu apabila malam berganti siang aku merasakan aku sudahpun kehilanganmu kerna aku sunyi,sedih,kecewa dan terkilan yang teramat sanggat yang menyebabkan aku tidak dapat membaca hati dan perasaanku yang sudahkacau dan serabut.Aku tidak mahu menganggumu dan aku akan tetap menunggumu,biarkanlah aku kecewa hari ini tetapi tidak esok.Aku berharap agar engkau akan berada disisiku esok.Aku berharap engkau tidak akan lupakan pada hari esok.

Ya Allah,aku bermohon padamu agar hatinya merasakan apa yang aku rasakan sekarang dan aku berharap agar dia selalu meningati aku dan tidak melupakan aku walaupun apa pun yang terjadi,Amin....Sekian.~AM~

No comments:

Post a Comment