Thursday, April 14, 2011

::: PerMinTaaN TerAkhiR :::

jam 22:29
12/04/2011


Malam ini sungguh sayu dan menghayat hati.Dia memberi amanah kepadaku jika dia mati ingat dia dalam ingatan dan dia menyuruhku datang ke rumahnya dan memberitahu mamanya yang dia mahu dikebumikan di Kelantan,Tanah Perkuburan Bachok.Aku sebak sehingga aku tidak dapat berkata apa-apa yang aku mampu hanyalah menangis dan aku tidak puas lagi hidup bersamanya.

Aku mengatakan jika aku tidur untuk selamanya,ingatlah aku dalam hatimu.Ingatlah kenangan kita didalam ingatanmu.Aku mahu dia meneruskan hidupnya tanpa aku kerana aku tidak tahu bilakah ajal aku dan aku memohon ampun sepanjang perkenalan kita jika aku berbuat salah dan silap.Aku harap engkau menghalalkan segala yang engkau telah taburkan kepadaku.

Dia menyatakan hatinya tidak puas lagi menyayangi dan mencintai aku.Kemahuannya sama seperti aku iaitu perhubungan kami sampai ke akhir hayat.Dia juga berharap aku tidak menyuarakan tentang kematian lagi lalu aku berkata kepadanya jika aku tiada lagi kebumikanlah jenazah aku di tanah perkuburan yang berhampiran dengan arwah atuk aku.Walaupun tidak perbah aku kenal arwah atuk aku tetapi aku ingin dikebumikan aku disitu.Aku berharap dia akan mengingati permintaan aku dan tidak akan melupakannnya.....Sekian _ AM...

No comments:

Post a Comment