Tuesday, September 6, 2011

::: Teringat Kembali :::

saat perkenalan aku dengan dia melalui fone...dia call aku untuk berkawan dengan aku tapi aku memarahinya kerana dia dapat no aku dari orang yang aku tak kenali...then aku orang tetap jadi kawan dengan caranya yang ikhlas nak berkawan dengan aku...then tiap-tiap malam dia call aku coz dia nak berbual dengan aku....tak lama tuh dia ambil result SPM....dye dpt 4B4C....kira oklah tapi dye xpuas hati....tak lama tuh dye mintak couple dengan aku...then aku terima jerwla....tapi kitaorang couple bukan secara rasmi....tak lama lepas tuh dye mintak putus dengan aku coz cakap aku nak kikis harta dye,aku mata duitan...then aku mintak nak jumpa dengan dye...aku tetap desak dye jumpa dengan aku....kitaorang jumpa dekat IM kat dengan Kolej Shahputra....kat bawah pokok...disitulah kali pertama kami berjumpa....then kitaorang bincang-bincang dan borak...kitaorang tak jadi putus kitaorang tetap couple lagi....then dye ajak aku jalan-jalan naik kereta Viva dye...then kitaorang mainlah pusing-pusing...sampai ke Balok....then masa tuh dye mintak couple lagi dengan aku then dengan secara rasmi kitaorang jadi pasangan couple....26.03.2011.kitaorang selalu jumpa dekat taman rumah aku....then dye datang jumpa dengan mama aku dye terus-terang cakap dye cintakan aku.....mama aku pon bagi lampu hijau....kitaorang jumpa dengan secara senyap tiap-tiap malam....banyak tempat kitaorang pergi then kitaorang pergi bercuti kat dengan Tanjung Lumpur...siang kitaorang kua g ECM....beli tiket,beli BigApple,Famous Amous,McD then pusing-pusing balik chalet balik....malam kua balik kitaorang pergi tengok wayang mid-night....then jalan-jalan Teluk Chempedak then aku ngantuk sangat nak balik nak tido....esoknya kitaorang g pantai tapi kejap jela coz panaslah....then petang kitaorang balik cheak out...then kitaorang pergi mandi kat Sg. Panching...best sangat....terlalu indah sangat percintaan kami....kitaorang lepak dekat padang Masjid Besar Kuantan...naik moto...dinner kat Bukit Ranggi...makan dekat kedai makan dekat depan umah aku....baru nie puasa,kitaorang jumpa dekat depan Stesyen Bus Kuantan coz masa tuh dah nak raya kitaorang shopping kat sana even kejap jerw tapi aku tetap happy.....then kali terakhir kitaorang jumpa sebelum aku balik kampung sebelum raya...dye datang ambil aku then kitaowang jalan-jalan...happy sangat.....dan semalam adalah kenagan yang aku tak akan aku lupakan...dye mintak putus dengan aku sebab dia dah ada orang lain...jam 2251,hari isnin 05092011...terkilan sungguh aku....hati dye dah berubah...mungkin kitaorang dah takada jodoh...aku redha tapi susah sangat sedangkan dye tahu yang harinie aku dah trial...tapi dye tetap dengan keputusan dye....balik scol tadi aku call dye nak cakap dengan dye....tapi dye tetap lain aku cuma dye dah ada Diana....dye cakap pompuan tuh cantik,lawa,putih,gebu.....aku redha jerwla...aku taw aku tak setaraf dengan Diana tuh...andai ini takdirnya aku perlu terima mungkin ada hikmah disebalik semua ini...dan itulah kali terakhir aku cakap dengan dye....jam1405,ari selasa 06092011 hubungan kami sampai 5 bulan jerw.... :'(

tempat-tempat kitaorang pernah pergi :
-Jalan Beserah
-Bukit Ranggi
-Batu 12
-Batu 11 (taman tunas mart)