Friday, September 9, 2011

::: kembali :::

malam tadi Amin Azmi mintak couple balik dengan aku...sebenarnya dye nak uji aku sebenarnya...sampai perempuan yang dye cerita itu adalah perempuan yang tak pernah wujud...hanya perempuan rekaan semata-mata...dia cakap dia rasa sunyi tanpa aku...yang penuh dengan belaian kasih-sayang....dia rindu sangat manjaan aku....aku pun macam tu jugak...aku terima dia balik sebab aku sangat menyanginya dan aku sangat mencintainya...
Amin Azmi thanks coz kembali dalam hidupku...sungguh hidup ku sempurna bersamamu dan hidupku tidak sempurna tanpa...sudah lima bulan kita couple macam lima tahun couple...susah untuk dibayangkan.....
aku bersyukur sangat kepada Yang Maha Esa kerana telah kembalikan dia dalam hidupku...
alhamdulillah.... =)

<3 sekian <3

No comments:

Post a Comment