Thursday, February 10, 2011

saat-saat terindah

saat-saat yang indah terkenang kembali bila aku melihat dia bersama yang lain....bermesra dengan yang lain ...aku teringat kembali aku bersama AQ dengan mesranya....sekarang aku hanya mampu melihat sahaja...aku redha dengan ketentuan illahi...asalkan AQ bahagia...walaupun aku mengharap AQ kembali semula mesra dengan aku pada 2 tahun yang lepas...tetapi semuanya tak terjadi...aku takut untuk menegur AQ depan-depan...aku hanya berani menegurnya menggunakan teknologi sekarang yang semakin maju...hanya itu yang aku mampu...memang salah aku dari dulu yang tidak pernah menghargainya yang muncul dalam hidupku dan temani aku dalam hidupku...bila dia pergi dari hidup aku...mula aku merasa yang dia begitu berharga dalam hidup aku...aku tidak pernah peduli tentang perasaannya...memang salah aku....bila aku melihat dia bersama teman barunya sebentar tadi...SAAT-SAAT TERINDAH bersamanya bermain difikiranku....aku hanya mampu menangis didalam hatiku...aku tidak mahu dia melihat aku menangis...biarlah aku merasa sendiri tanpa orang lain mengetahuinya...hanya aku dan Allah yang tahu tentang hati ku ini....perasaanku dan tangisan aku dalam hati ini...



RAMA - SAAT TERINDAH


Saat kau hadir dalam hidupku terasa indah
Hanya bayangmu menyentuh jiwa, temani sepi
Kini semua cintamu telah pergi
Meninggalkan diriku dalam kehampaan sendiri

Waktu terus berjalan dan memberi perih di hati
Hanya rindu yang aku dapatkan bukan cintamu
Kini baru aku menyadari 
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yang indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu 
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
kuingin kembali, oOOo kuingin kembali



Hanya rindu yang aku dapatkan, bukan cintamu
Meski kini kau tak mencintai diriku lagi
Kini baru aku menyadari 
Kau begitu berarti didalam hidupku ini

Saat - saat yg indah, saat masih bersamamu
Waktu kita berdua dan mewarnai dunia
Semua yang telah berlalu
Kini teringat lagi, kini terkenang lagi
Kuingin kembali,oOOo kuingin kembali

lirik lagu ini khas untuknya.....
dan aku mengharap yang dia akan membaca luahan hati ku ini...
sekian...

No comments:

Post a Comment