Thursday, February 3, 2011

mencari

aku still mencari kawan yang boleh dijadikan "TEMAN TAPI MESRA" dulu aq ada but dh lost contact coz dy sambung belajar....bukan senang nak mencari teman....ada teman pun tak kenang budi....ad teman pun kawan makan kawan....em...aku pun tak tahu la kenapa makhluk Allah menjadi macam ini....aku pun pelik,kadang2 aku terfikir...apa salah aku sampai diaorang buat aku macam ini....ada yang kata diaorang dengki kat aku sbb pe aq xtaw....diaorang hanya nak mempergunakan aku ni....em...aku pun buat tak kisah jerw coz aku pegang kata2 ini " setiap perbuatan pasti ada pembalasannya " so aku redha apa yang berlaku pada aku....orang biasa ada kawan ' friend's forever ' tapi aku....friends for awhile....em,xpela....coz setiap yang berlaku terhadap manusia pasti ada hikmahnya......aku dah jumpa someone untuk dijadikan teman tapi mesra...tetapi dia pun sudah menjadi milik orang...so aku rasa baik aku tak payah ambil resiko lagi sekali , aq tak nak saham aku jatuh lagi....memang malula...lagi2 kawan sendri pulak tuh....takpe2 waktu masih ada lagi tuk aku cari teman yang betul2 akan menjadi teman aku sampai aku mati.....

No comments:

Post a Comment