Friday, August 12, 2011

::: Kehidupan Bersinar :::


Kehidupanku
kini mula menemui sinar . .

Setelah
sekian lama sudah sengsara . .

Dahulu
, air mata sering menjadi peneman setiap hari . .

Tetapi
kini , ketawalah yang menjadi bukti diriku bahagia . .

Aku
dilahirkan di dunia atas nama cinta kedua ibu bapa . .

Jelaslah
cinta itu memang anugerah oleh Allah kepada setiap hambanya . .

Sebagai
manusia kita tidak tahu siapa jodoh yang dituliskan kepada kita . .

Tetapi
kita berhak untuk mencarinya . .

Wanita
seperti aku juga punya perasaan . .

Mungkin
bercinta dengan dirinyalah yang memberi aku sejuta impian . .

Hanya
aku yang mengetahui setiap corak langkahnya . .

Walaupun
orang lain tidak percaya . .

Biarlah
diriku terus begini , kerana disaat inilah aku benar-benar dihargai . .

Kekasih  . . . . . . . . . .

Cinta
yang sejati sukar dicari . .

Tetapi
mencarilah pada yang sudi . .

Lihatlah
pada yang suci . .

InsyaAllah
bahagia menanti . .

Terima
kasih kerana memberi aku sejuta rasa . .

Yang
tidak pernah aku rasai dulu . .

Tatkala
hatiku dipermainkan tanpa rasa bersalah . .

Oleh
insan yang tidak pernah menghargai kesetiaan ku . .

Ku
harap kau tidak akan menjadi sebegitu rupa . .

Sudah
banyak kenangan kita bersama . .

Janganlah
membuat ku hampa . .

Kerana
aku sudah terlalu setia . .

Akanku
jaga perhubungan kita . .

Moga
akan terus berbunga selamanya …… =))


by: my friend Sisz Mazniey

No comments:

Post a Comment